فَالْمُدَبـِّــرَاتِ أَمْــرًا سوگند به آنان که با تدبیر عمل می‌کنند. (آیه پنجم، سوره نازعات)
فَالْمُدَبـِّــرَاتِ أَمْــرًا سوگند به آنان که با تدبیر عمل می‌کنند . (آیه پنجم، سوره نازعات)
فَالْمُدَبـِّــرَاتِ أَمْــرًا سوگند به آنان که با تدبیر عمل می‌کنند. (آیه پنجم، سوره نازعات)

در حاشیه اکسپو ۲۰۲۰ برگزار شد | نشست هم‌اندیشی معاون گردشگری با فعالان بخش خصوصی

به گزارش مدیران و روسا و به نقل از وزارت میراث فرهنگی، علی‌اصغر شالبافیان که به‌منظور شرکت در اکسپو ۲۰۲۰ به امارات سفر کرده است، در نشستی با مسئولان بخش دولتی و خصوصی گردشگری به بررسی ظرفیت‌های گردشگری کشورمان پرداخت.

در این جلسه در مورد هم‌افزایی و هم‌گرایی هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن اکسپو گفت‌و‌گو شد و مقرر شد کمیته‌ای در این خصوص تشکیل شود.

این کمیته با حضور مسئولانی از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور خارجه، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی، اتاق بازرگانی تشکیل خواهد شد و به‌عنوان یک کارگروه موارد مرتبط با موضوعات مطرح شده در رویداد اکسپو را پیگیری خواهد کرد.

همچنین در این نشست مقرر شد یک نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی در سایت اکسپو برگزار شود که در همین خصوص دبیر کمیته اکسپو رایزنی‌های لازم را با ستاد اکسپوی امارات انجام خواهد داد و بعد از تعیین تاریخ برگزاری نمایشگاه، تشکل‌ها و بخش خصوصی می‌توانند در این نمایشگاه تخصصی مشارکت کنند.

در این جلسه همچنین مقرر شد فضاهایی که در نمایشگاه خالی است به حوزه گردشگری اختصاص داده شود و بتوان از این فرصت برای حضور استارت‌آپ‌ها استفاده کرد.

همچنین در این جلسه در خصوص ایجاد یک شبکه خطی در تلوبیون گفت و گو شد تا از این طریق بتوان اخبار روزانه اکسپو را منعکس کرد.
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.