فَالْمُدَبـِّــرَاتِ أَمْــرًا سوگند به آنان که با تدبیر عمل می‌کنند. (آیه پنجم، سوره نازعات)
فَالْمُدَبـِّــرَاتِ أَمْــرًا سوگند به آنان که با تدبیر عمل می‌کنند . (آیه پنجم، سوره نازعات)
فَالْمُدَبـِّــرَاتِ أَمْــرًا سوگند به آنان که با تدبیر عمل می‌کنند. (آیه پنجم، سوره نازعات)

رحمت‌الله نوروزی، نایب رئیس اول کمیسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی | “عمل جدی و مجاهدانه” وزارت آموزش و پرورش

21 اردیبهشت ماه سال جاری مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان بر موضوعات مرتبط با بیمه و هزینه‌های درمانی فرهنگیان تاکید فرمودند. ایشان در این دیدار به وزارت آموزش و پرورش توصیه کردند به دنبال عمل جدّی و مجاهدانه در حوزه بیمه، بازنشستگی و هزینه درمان برای فرهنگیان باشید. در همین راستا این وزارتخانه قراردادی با بیمه دانا به عنوان یک بیمه‌گر با تجربه در حوزه بیمه‌های درمان تکمیلی منعقد کرد. رحمت‌الله نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس اول کمیسیون فرهنگیان این مجلس، ضمن ابراز خرسندی از این اقدام وزیر آموزش و پرورش عنوان می‌کند: رسیدگی به فرهنگیان به عنوان مهد پرورش نخبگان و دولت مردان همواره از دغدغه‌های رهبر انقلاب بوده است. از وزارت آموزش و پرورش و شخص وزیر کمال تشکر را داریم که به مدد پشتوانه تجربی و فنی بیمه دانا، به دغدغه‌های رهبری در خصوص بیمه و هزینه‌‎های درمانی فرهنگیان پاسخ مطلوب داد. در آدرس زیر گزارش گفتگوی «مدیران و رؤسا» را با این نماینده مجلس بخوانید.

رهبر عزیز انقلاب و امام راحل(ره) همواره توجه ویژه‌ای به مقوله آموزش و پرورش داشته‌اند. امام خمینی(ره) در وصیت‌نامه سیاسی خود و رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای در دیدار سالانه خود با فرهنگیان و نخبگان همواره تاکید دارند که آموزش و پرورش از ارکان نظام و سنگ بنای آینده نظام است. این تفکر نشات گرفته از دیدگاه نبی مکرم اسلام(ص)، ائمه بزرگوار و نگاه مکتب اسلام و قرآن است که توصیه‌هایشان بر اساس علم و دانش است. قطعا اگر معلم دغدغه موضوعات معیشتی و بیمه را نداشته باشد می‌تواند به نسل فردا آموزش‌های بهتری را ارائه دهد. امروز مقام معظم رهبری پایه‌های برنامه بیست ساله توسعه را بر توسعه علم و دانش قرار داده‌اند. پس اگر می‌خواهیم رشد کنیم، آموزش و پرورش ما باید پویا باشد نه خموده و خاموش. معلم نباید در برابر هزینه‌های بالای درمان با مشکل مواجه باشد. ما طرح‌های متفاوتی برای بیمه فرهنگیان داشتیم از جمله بیمه طلایی. در مورد این طرح‌ها با بیمه‌های متعددی رایزنی داشتیم و همواره مطرح می‌کردیم که آموزش و پرورش یک بخش هزینه‌ای نیست. این بخش سرمایه انقلاب و مهد نخبگان است. در آموزش و پرورش است که  مرجع تقلید، دولت مردان و نمایندگان مجلس تربیت می‌شوند. لذا باید پویا و تحول‌گرا باشد و دغدغه معیشت و رفاه و سلامت را نداشته باشد. در نهایت بیمه دانا با پشتوانه تجربی و فنی خود، به عقد قرارداد با آموزش و پرورش پرداخت. خداوند را شاکرم که وزیر آموزش و پرورش با عقد قرارداد با یکی از بیمه‌های مورد وثوق جامعه در راستای  ارتقاء سطح سلامت فرهنگیان عزیز گام برداشت. این بیمه دارای شعبه‌های متعدد در سراسر کشور بوده و نیز عملکرد بسیار خوبی در خدمات رسانی از خود بجای گذاشته است.

کارنامه بیمه دانا درخشان است

امیدواریم باخدمات رسانی گسترده و تجربه‌ای که بیمه دانا دارد در راستای خدمت رسانی به فرهنگیان عزیر گام‌های سازنده‌ای بردارد. از وزیر آموزش و پرورش نیز به جهت این که دغدغه رفاه و سلامت فرهنگیان را دارند و نیز به جهت عقد قرارداد با این بیمه، تشکر می‌کنیم  زیرا بیمه دانا از بیمه‌های موفق با کارنامه درخشان است که در حوزه بیمه درمان تکمیلی همواره پیشرو بوده است. در دهه 80 که در آموزش و پرورش بودم شخصا با این بیمه کار می‌کردم و بسیار از خدمات این بیمه رضایت داشتم.

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.